Sonntag, 2. Februar 2020

A másik Gyöngyöspata - Bayer Zsolt dokumentumfilmje - HÍR TV



Kedves Honfitársaim!
Felhívom a figyelmüket arra, hogy minden gyermeket megillett a nyugodt oktatáshoz, tanuláshoz és szellemi fejlődéshez való jog.
Egyik gyermek, tanuló joga nem terjeszkedhet túl egy másik tanuló, de leginkább nem egy egész tanulóközösség jogán.
Ha egy korlátoltan belátóképes, alul szocializált, viselkedészavaros cigányt raknak az iskola valamelyik osztályába és
ezáltal sérülnek a magyar etnikumú diákok nyugodt oktatáshoz,
tanuláshoz, szellemi fejlődéshez való jogai, akkor JOGSÉRTÉS TÖRTÉNIK!

Ezt a súlyos JOGSÉRTÉST, (alapjog sértést) nem írhatja felül semmiféle
szegregáció elleni törekvés vagy integrációs program, vagy kísérlet.
MIÉRT?

Azért nem írhatja felül, mert gyermekeink nem kísérleti alanyai és
elszenvedői a cigány integrációnak, de semmiféle olyan integrációnak,
amely hátrányosan befolyásolja tanulmányaikat, tantervi követelmények
kifogástalan időarányos teljesítését!
Ennek eltűrésére egyetlen magyar családot sem lehet kényszeríteni!


A magyar etnikumnak joga van ahhoz, hogy gyermekeit saját etnikai,
történelmi eredetközösségébe taníttassa és biztonságban tudja!

A közoktatási törvényben 1993. évi LXXIX. törvény 10. §,
kimondja:
(3) A gyermeknek, tanulónak joga, hogy:
b) nemzeti, illetőleg etnikai hovatartozásának megfelelő nevelésben és oktatásban részesüljön.
Tehát ez a jog külön-külön megilleti a magyarságot és a cigányságot is.


Az adott oktatási intézménynek saját maga által kiadott és
nyilvánosságra hozott "HÁZIRENDJÉT" , az iskolai magatartásra vonatkozó
előírásait, fegyelmi vonatkozásait és szankciórendszerét KÖTELEZŐ
következetesen betartani és betartatni.

Ezt a "HÁZIRENDET"
minden szülőnek, aki gyermekét iskolába íratja tudomásul kell vegye és
gyermekét ezek szerint kell az iskola felé szocializálnia.
Ha az
oktatási intézmény képtelen biztosítani a gyermekek nyugodt tanuláshoz
való jogát és ennek érdekében az igazgató részéről intézkedés nem
történik, akkor a tankerületi igazgatóhoz, utána az "Oktatási Jogok
Biztosának" hivatalához kell fordulni.

De a szülők összefogva
"pertársaságot is létrehozhatnak", annak érdekében, hogy biztosítsák
gyermekeik tanuláshoz való alapvető jogát.
Ezt a jogot, amit fentebb írtam, egyetlen egy korlátoltan belátóképes, viselkedészavaros tanulónak sincs joga megsérteni.

A társadalmi normakövetésre nevelés normális esetben, —mint elsődleges szocializációs közeg—, a családban kellene kezdődjön.


A gyermek személyiségének fejlődésére igen kártékonyon hat amennyiben
mesterségesen a "liberalizmus" jelszavával felpuhított engedékeny és
következmények nélküli iskolai "normarendszer" veszi körül.

MIÉRT?
Mert az élet későbbiekben nem erről fog szólni.
Normális esetben az iskolai normarendszer a társadalmi és jogi normák előszobája.

Az iskolának, mint másodlagos szocializációs közegnek ennek betartására kell nevelje, "kondicionálja" a diákokat.
A "diszciplínák nélküli" iskola nem iskola.

Az oktatási intézmények "Házirendjét" és abban meghatározott
viselkedési normákat be kell tartatni és tartatni, valamint ehhez
következetes szankcionáló rendszert kell mellérendelni.
A
következmények nélküli nevelés következmények nélküli torz embereket
eredményez, ez pedig csupán egy lépés a társadalmi anómiáig!
Ezt meg nem akarjuk!

Ha ezen a területen nem lesz lényegi áttörés akkor azt a magyar szülők ki fogják követelni!

Akkor majd remélhetően minden magyar megtölti az ország tereit és
utcáit, mert a gyermekeinkről van szó, a legdrágább kincsünkről és a
magyar jövőről.
Aki ezt a jogot kétségbe vonja, az ki kell dobni a magyar közéletből!

A fentieket igazságtartalmát vitassa, aki tudja és képes rá!

Keine Kommentare: